De ziua îndrăgostiţilor: o nouă parteneră

Începînd de ieri, sîmbătă (14 fevruarie, ‘ziua îndrăgostiţilor’ nu?), am o nouă colegă de apartament, cum s-ar spune. O nouă parteneră, mai bine spus. Recunosc, e cumva o relativă surpriză pentru mine; dar avînd în vedere că am tot amînat decizia… cred că urma să se întîmple în zilele astea. Asta pentru că aici miroase a primăvară: începem să ne dezmorţim oasele, iar ghioceii deja pot fi admiraţi prin toate grădinile. E un moment potrivit, ce mai! Gata cu hibernarea! Noua mea parteneră nu mai este la prima tinereţe, dar totuşi e cu vreo 20 ani mai tînără decît mine. Aparţine unei alte generaţii, dar pot spune că îi înţeleg perfect copilăria şi adolescenţa. Va trebui să petrec cu ea cîteva zile, poate chiar săptămîni pentru a o cunoaşte. Plus că are nevoie de cîteva ajustări, reglaje, modificări şi adăugiri. Poate chiar de nişte ‘doftorii’. Chiar acum am să ies cu ea în oraş, să văd cum se comportă, dacă e ascultătoare. Cred, totuşi, că ne vom înţelege bine. Căci nici eu nu sînt pretenţios (la început). Vedem noi… Poate ne înhămăm la aventuri pe cursul Rinului, în aval sau în amonte. Poate urcăm pînă pe vîrful Feldberg, în Munţii Taunus. O lume nouă se deschide!

Hai, fetelor, nu fiţi geloase: e vorba despre o bicicletă. O Clipper la mîna a doua.

blog_MG_0018

