Au trecut 3 luni

Waiting for an angel

Ieri s-au împlinit 3 (trei) luni de cînd m-am mutat (cu predatul) în Germania. Am promis că Jurnalul de lector va fi un jurnal al şederii mele pe meleagurile hessiano-renane (locuiesc în Hessa, muncesc în Renania-Palatinat). După trei luni se presupune că aş avea ce raporta. Da, s-au adunat suficiente experienţe şi impresii. Pozitive şi negative. Ca orice drum, şi drumul meu are suişuri şi coborîşuri. Momente de cumpănă şi meditare, dublate de aprige introspecţii. Stări de-a dreptul euforice (cu resort interior, neprovocate de substanţe halucinogene sau alcool, ca să nu o dăm în bălării cu interpretările). Dezamăgirile fac parte şi ele din viaţa mea de aici. Dar şi împlinirile. Sună banal şi vag, nu? Păi aşa e bine: să-l laşi pe cititor să umple spaţiile libere. Pînă una alta, eu am ceva treburi de rezolvat pe aici, aşa cum am învăţat de la Nick Cave:

