Arogant?

Cînd am făcut cunoștință cu Anna, posesoarea celor mai frumoși ochi verzi din Mainz, am fost întrebat unde locuiesc. Aflînd că am ales ca reședință Wiesbadenul în detrimentul capitalei renano-palatine, m-a mai întrebat ceva:

Șiii… ăă, cum ți se par oamenii din Wiesbaden? Că nouă, ăstora din Mainz, oamenii de acolo, care sînt mai moșnegi așa și mai bogați, ni se par aroganți. Da, da, sînt aroganți.

Aha… mă scărpinai eu în creștet. Singurul răspuns pe care l-am putut formula, confuz și intrigat fiind, a sunat cam în felul următor:

Ăăă, nu știu ce să zic. Eu nu am observat, mie mi se par la fel. A, da poate sînt mai bogați. Iar orașul e clar mai bine administrat. Dar aroganță? Nu cred, eu nu am sesizat nimic de genul ăsta.

Mă întreb și acum în gînd, după cîteva săptămîni de la acest dialog: „Oare, n-oi fi remarcat nimic din cauză că sînt și eu arogant?

P.S. Toți ochii verzi sînt faini. De oriunde.

